Le Peschiere di Manciano is a meeting place and a workshop. Every corner of this old house, which is founded on the ruins of an ancient monastery, are designed to host different activities: the small amphitheater, the laboratory, the studio, a space hall, a large kitchen, the tree house, the park and the veranda. Many focus points scattered on a hill surrounded by oaks: a green circular border that makes it a magical small world in the heart of Tuscany.

This illustration represents all the activities of this place and it became the concept for its logo.

For more information visit the website of Le Peschiere Meeting Places. I designed and coded the UI the work is completely original and not based on any template layout.
If you want to know more about my photographic experience in this place, visit "Tuscany interiors: Le Peschiere" on my photo blog.

Ita

Le Peschiere di Manciano è un luogo di incontro e laboratorio di idee. Ogni angolo di questo antico casale, che sorge sui resti di ciò che in origine era un monastero, sono studiati per accogliere attività diverse: il piccolo anfiteatro, il laboratorio, lo studio, la sala con soppalco, la grande cucina interna, la casa sull’albero, il parco e la veranda. Tanti punti d'interesse sparsi su una collina circondata da una cortina di querce: un verde confine circolare che ne fa un piccolo mondo a se.

Questa illustrazione rappresenta tutte le attività di questo luogo ed è il concept per il logo de Le Peschiere.

Per maggiori informazioni visitate il sito de Le Peschiere Meeting Places, del quale ho curato il design e la realizzazione dell'interfaccia di navigazione, il lavoro è completamente originale e non si basa su nessun layout preconfezionato. 

Se volete approfondire invece la mia esperienza fotografica in questo luogo, visitate la pagina "Interni di Toscana: Le Peschiere" sul mio blog fotografico.